Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

Kodėl

Kodėl atletams verta būti aktyviems socialiniuose tinkluose

Dalinamės priežastimis kodėl sportininkai turėtų būti aktyvūs socialiniuose tinkluose.
Ir kaip nuosekli bei profesionali, kokybiška komunikacija gali pasiekti skirtingus tikslus.

Ryšys su gerbėjais

Tinakama komunikacija socialiniuose tinkluose leidžia turėti tiesioginį bendravimą tarp sportininkų ir jų gerbėjų, taip galima labiau įsitraukti ir užmegzti ryšį.

sportininkai ir socialiniai tinklai

Asmeninio prekės ženklo kūrimas

Aktyvus ir kokybiškas dalyvavimas socialiniuose tinkluose padeda sportininkams kurti savo asmeninį prekės ženklą ir formuoti visuomenės požiūrį į juos.

Rėmimo galimybės

Socialiniai tinklai suteikia galimybę atletams greitai ir paprastai pristatyti savo rėmėjų veiklą ar reklamuoti prekių ženklus, kuriuos jie remia.

Taip galite sukurti papildomą pajamų kanalą, kurį galėsite naudoti ir pasibaigus karjerai.

Įkvėpimas ir motyvacija

Sportininkai gali įkvėpti ir motyvuoti kitus savo įrašais socialinėje žiniasklaidoje, dalydamiesi treniruočių rutina, pasiekimais ar asmeninėmis istorijomis.

Bendruomeniškumas

Socialiniai tinklai suteikia sportininkams galimybę bendradarbiauti su vietos bendruomenėmis, reklamuoti visuomenei naudingus renginius, lėšų rinkimo akcijas bei iniciatyvas.

Prisidėdami prie vietinės bendruomenės stiprinsite ryšį su fanais.

Stereotipų laužymas

Sportininkai nuosekliai ir kokybiškai komunikuodami gali paneigti tiek bendrus, tiek būtent apie juos susidarytus stereotipus.

Taip pat įkvėpti fanus pokyčiams, dalydamiesi istorijomis apie sunkumų įveikimą, tikslų pasiekimą ir kalbėdami sudėtingesniais visuomenės klausimais.

Santykiai su žiniasklaida

Aktyviai bendraudami su žiniasklaidos atstovais socialiniuose tinkluose, sportininkai gali užmegzti pozityvius santykius ir padidinti savo nušvietimą žiniasklaidoje.

Kontroliuokite savo istoriją

Socialiniai tinklai leidžia sportininkams tiesiogiai reaguoti į gandus, kontroversijas ar klaidingus nuomone, todėl jie gali kontroliuoti savo viešąjį įvaizdį.

Tik svarbu ne tik reaguoti, o kurti nuoseklų ir nuolatinį turinį bei įvaizdį.

Reikia pagalbos? 

Sukursime komunikacijos strategiją ir ją įgyvendinsime. Kartu užauginsime tvirtą ir stiprų Jūsų prekinį ženklą. 

Susisiekime ir aptarkime bendradarbiavimo galimybę.