Kodėl sportininkui reikia būti socialiniame tinkle aptarėme ankstesniame bloge. Tarkime jau supratame, kodėl tai reikia daryti, bet galbūt dar galvoji „ai aš nuobodžiai gyvenu, valgau – sportuoju – miegu, nelabai ką galiu pasiūlyti savo galimam fanui, nebaisiai kažką įdomaus veikiu, nelabai yra ką kelti į instagramą„.
Taip, tu greičiausiai nesi Lebronas Jamesas gyvenantis Los Andžele, tu žinai savo kasdienybę ir ji greičiausiai nėra labai spalvinga ir nuostabi.
Kiekvieną dieną skalbi ir ruošiesi aprangą, laikaisi dietų, išvykose gyveni viename kambaryje su komandos draugu. Kai gerai pagalvoji nėra pats žaviausias pasaulis, kurį reikėtų rodyti per TV prime laiku. Bet net jei tu neturi Lebrono namų ar nesi toks charizmatiškas kaip Konoras Mcgregoras. nereiškia, kad fanams tavo gyvenimas nėra įdomus.
Žinok, kad tai kas tau yra dar viena paprasta diena ofise, gali būti labai įdomi informacija tavo sekėjams ar fanams. Net ei tu esi tik karjerą pradedantis jaunas profesionalas daugeliui tavo fanų tai gali būti svajonės išsipildymas. Ir jie nori šalia tos svajonės būti arčiau.
Tai ką tu gali pasiūlyti savo fanams?
Įtraukiančią ir įdomią istoriją
Sportininko sezonas yra pilnas pakilimų ir nuopolių, sugrįžimų, nesėkmių, traumų, bandymų ir triumfo. Tavo sezonas tikrai nepraeis viena ramia linija. Ne veltui nemažai sportininkų dabar net kuria asmeninius realybės šou. Sportininko gyvenimas yra įdomus. Ir įdomus tavo fanams ypač.
Praskleisk užsklandą
Žmonėms patinka pamatyti kas yra už tos didelės ir paslaptingos užsklandos. Parodyk jiems šiek tiek to nematyto pasaulio. Parodyk, ką darai prieš svarbiausias varžybas, kaip keliauji, kaip eini į treniruotes, ką veiki po jų, kaip atrodo komandos ofisas ir kt.
Tau tai yra kasdienybė, o tavo fanams – labai įdomi informacija.
Motyvacija
Daug žmonių pasirenka sekti sportininkus socialinėje erdvėje nes stebėti žmones, kurie įdeda daug sunkaus darbo ir vėliau pasiekia gerų rezultatų labai motyvuoja. Jie padeda sportuoti ar siekti savo tikslų. Gal kažkas nubėgs pirmą kartą 10 kilometrų pradėjęs sekti bėgikę, kurią matė per Olimpiadą.
Ar galbūt kažkas pradės lankyti sporto klubą matydamas kiek daug tu dirbi treniruoklių salėje kiekvieną dieną.
Nemažai sportininkų mėgsta į socialinius tinklus kelti įkvepiančias citatas, taip dar labiau motyvuodami save ir sekėjus. Asmeniškai man tos motyvacinės citatos nelabai patinka, primena Paulo Coelho memus. Bet vieniem tai nepatinka, o kitiem tai veikia.
Bendruomeniškumas
Žmonės mėgsta priklausyti bendruomenei. Ar ji būtų mažesnė, nišinė, ar didžiulis darinys, žmonės mėgsta burtis į bendruomenes. Sportas yra puiki to terpė. Anot vienos apklausos net 73% vartotojų dalinasi turiniu socialiniuose tinkluose, nes tai leidžia jiems susisieti su kitais vartotojais pagal jų interesus ar pomėgius.
Galimybė sekti sportininko kelią, kaip jis ruošiasi Olimpiadai ar Pasaulio čempionatui leidžia fanams lengviau susitapatinti su šiuo atletu. Taip pat ir bendruomene, kuri domisi tuo pačiu sportininku.
Pavyzdžiui kaip naujų metų pradžioje didelė dalis lietuvių tampa Dakaro fanais ir ekspertais. Ar kaip Vanagas ilgai ruošiasi (vos ne visus metus) Dakarui. Ta kelionė tikslo link tikrai gali sudominti ir nemažiau nei pats tikslas.
Dalinkis patarimais
Ką veikia sportininkai didžiąją savo dienos (darbo) dalį? Taip, sportuoja. O kai tu darai tai kiekvieną dieną, metai iš metų – tu jau esi tos srities ekspertas. Tad tu gali dalintis su savo sekėjais patarimais kaip sveikai maitintis? Taip.
Arba gali karts nuo karto pasakoti (aprašyti) kaip darai teisingai apšilimą. Kaip reikia teisingai atlikti vienus ar kitus pratimus, kaip atsistatyti po didelių krūvių ir kt. Tiek daug informacijos, kuri tau atrodo kasdienė, o eiliniam fanui, tai super įdomi ir naudinga informacija.
Pabaigai
Dalinkis savo kasdienybe, bendrauk su fanais, siek juos įkvėpti, dalinkis patarimais ir tavo fanų bazė tik augs. Tavo fanų gretos tikrai augs, nes daug tikrai, nuoširdžiai ir įdomiai socialiniuose tinkluose bendraujančių sportininkų nėra daug – tau pavyks.
Reikia pagalbos?
Sukursime komunikacijos strategiją ir ją įgyvendinsime. Kartu užauginsime tvirtą ir stiprų Jūsų prekinį ženklą.
Susisiekime ir aptarkime bendradarbiavimo galimybę.