Search
Close this search box.
Search
Close this search box.
Pradžia | Blogas | Asmeninis prekės ženklas: 6 auksinės taisyklės

Asmeninis prekės ženklas: 6 auksinės taisyklės

asmeninis prekinis zenklas

Asmeninis prekės ženklas

Asmeninis prekės ženklas (brendas) – tai ką apie tave, tavo paslaugas vienu sakiniu gali pasakyti aplinkiniai, tavo klientai ir tu pats. Jei jau turi savo brandą apibūdinančių žinutę prieš mesdamas krūvą pinigų į reklamą socialiniuose tinkluose, google, laikraščiuose ar tv pagalvok kelias minutes. Ar tikrai darai viską gerai?

Čia yra šešios auksinės asmeninio brendo pristatymo taisyklės. Ok, auksinės skamba pretenzingai, bet jos tikrai gali būti auksinės kai galvoji apie tavo brendo sėkmę ar nesėkmę.

1. Trumpai ir aiškiai

Ar gali giliai įkvėpti ir vienu ypu apibūdinti save? Jei neišeina savęs apibūdinti vienu sakiniu, tu rizikuoji likti nesuprastas. Visi gavę progą save pristatyti mėgstame apie save kalbėti ilgai, sukti tą patį per tą patį. Trumpink ir supaprastink tai.

Ai beje, o ar apskritai tokį vieną sakinį apie save turi? 🙂

2. „Vau” faktorius

Tavo brendas turi būti ne šiaip tik dar viena nuvalkiota šabloninė frazė. Tavo brendas turi būti įdomus ir nustebinantis. Toks, kad žmogus po kurio laiko pagalvotų „na tikrai vau, įdomu”.

Jei to nėra, matyt tu sakai tą patį ką ir tavo kolegos, konkurentai ar bičiuliai. Sukurk brendo žinutę unikalią, priversk žmones nustebti (iš gerosios pusės). Ar bent suklusti. Šiais informacinio triukšmo laikais, priversti žmogų sustoti ir suklusti jau yra neblogai.

3. Kad suprastų ir šešiametis

O gal geriau ir keturmetis. Tavo žinia neturi būti per daug techninė (suprantama siauram ratui) ar joje būtų naudojamas slengas, žargonas. Ji turi būti paprasta ir aiški. Kad nereikėtų žodyno ar draugo paklausti.

Aš dažnai pasitestuoju įvairius variantus su savo mažamete dukra ir stebiu jos reakcijas. Ar jai kyla daug klausimų, ar supranta apie ką eina kalba, ar jai įdomu, ar ji užduoda klausimų.

4. Būk originalus

Įsitikink ar tavo transliuojama žinia yra unikali? Paklausk draugų ar šeimos narių ar jiems girdėta tavo žinutė ar ką primena? Taip pat be abejo pasigooglink šią frazę.

Jei vis tik tavo brendo žinia yra panaši į konkurentų, kolegų ar itin gerai žinomo prekinio ženklo žinutę dar kartą pagalvok kuo esi unikalesnis už kitus ir perkonstruok žinutę. Pagalvok, juk tai tavo asmeninis prakės ženklas.

5. Sudomink

Klasikinis triukas – sudominti auditoriją, kad ji norėtų sužinoti daugiau. Kad tavo brendo žinutė verstų žmones pagalvoti ir norėti sužinoti daugiau. Duok truputį, sudomink ir lauk. O tuomet kai žmonės pradės domėtis tavo brendu, jo darbais, pradėk veikti.

6. Užkabinantis, įsimenamas ir kartojamas

Jei nori, kad kuo daugiau žmonių sužinotų apie tave, jie turės dalintis informacija – iš lūpų į lūpas. Tad tavo žinutė (ir brendas) turi būti lengvai įsimenama, užkabinanti ir lengvai kartojama. Trumpai, aiškiai, kabinančiai ir įsimenamai.

Pabaigai

Prisimink, kad dirbti prie asmeninio brendo reikės visuomet. Tai nėra tik vienkartinis darbas, kurį padarei ir gali eiti atsipūsti. Tavo darbas, darbo pobūdis, pati rinka gali keistis, tad greičiausiai keisis ir tavo brendo žinutė.

Rask laiko bent kartą į pusmetį pagalvoti apie savo brendą, ar jis pasikeitė per paskutinį laikotarpį. Nebijok keistis, jei tik tai atstovaus tikrąjį tave.

Ar gali pasakyti, kad tavo prekinio ženklo žinutė yra geresnė už Coca Colos žinutę?

socialiniai tinklai ir sportininkai

Reikia pagalbos?

Sukursime komunikacijos strategiją, ją įgyvendinsime, surasime reklamos partnerius.

Susisiekime ir aptarkime bendradarbiavimo galimybę.

Pasidalinkite įrašu: